joi, 24 septembrie 2009

Telefonul meu

Ei bine am zis să îmi cumpăr şi eu un telefon nou . Telefonul se numeşte Nokia 7210 Supernova . Am ales acest telefon pentru că îmi place foarte mult marca Nokia , are un design frumos zic eu , are o camera de 2 MP , bluetooth , mp3 ,card memorie . Suportă card până la 2 GB . Un singur lucru nu îmi place la acest telefon . nu filmează deloc bine , se vede foarte bine , în rest nu am nici o problema cu el . Bateria mă ţine foarte mult , sunt mulţumit de el .Un screenshot cu telefonul puteţi vedea mai jos :


Modelul este la fel ca cel din imagine pe culoarea albastru . Toate specificaţiile telefonului le puteţi vedea aici . Tu ce telefon ai ?


7 comentarii:

Claudiu spunea...

Arata bine ;)

Voicu Lucian spunea...

@ Claudiu : multumesc :)

Madalin spunea...

Eu am un LG KP500 Cookie

roxy spunea...

e misto:(sa-l stapanesti sanatos:)

Voicu Lucian spunea...

@ Madalin : foarte frumos
@ roxy : ms :)

nelutu spunea...

LG KU990i desi prefer mai mult sony ericsson dar mere si asta :)

Voicu Lucian spunea...

@ nelutu : frumos , mie nu imi place sony ericsson merg pe Nokia :D

Trimiteți un comentariu